måndag 28 december 2015

Det är fint

Jag tänkte att jag skulle ta och skriva ett o-argt och o-politiskt inlägg för en gångs skull. Men då tryter inspirationen... :)

Vi har haft en jätteskön jul. Viktor konstaterade dock att det inte var lika kul som det brukar. Och när jag undrade varför sa han - det är kanske för att jag är större nu. Åh plutten min, tänkte jag. Du är 9 år och redan är julmagin på väg att försvinna.

Jag har i alla fall haft det magiskt skönt i soffan och mycket mer väntar av denna vara. Det är två veckor kvar tills jag börjar jobba.

På tal om soffa så har jag hittat en soffa på Blocket som jag kanske måste ha. Så nu får Chrille inte sova mer utan måste åka till Kävlinge med mig och titta på en soffa som kanske passar ihop med den andra vi har. Och om den gör det får han köra till tippen med vår totalt nedsuttna Ektorp-tvåa senare idag. Håll tummarna!

Efter det ska vi åka skridskor i en överbefolkad ishall. Hurra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - skriv en rad! =)