lördag 10 oktober 2015

Äntligen lördag

Idag har vi loppis på scouterna, samtidigt som Johanna har simtävling och Viktor spelar match medan Chrille glassar i Alanya. Efter loppisen ska Johannas gäng ut på hajk.

Simtävlingen är struken ur agendan, barnet föredrar att hjälpa till på loppisen. Mormor täcker fotbollsmatchen.

Jag ska bara skriva ut lite affischer till loppisen, packa ihop nytvättade matchkläder till fotbollslaget, sätta fart på Loppan så hon får ihop sin packning, skicka Viktor till fotbollsplanen och lämna nyckel och grejer till DJ Stefan som dyker upp mitt i morgonkaoset och sen kan jag dra till scoutstugan.

Tur att man är ganska morgonpigg för allt detta ska ske före klockan 10.

Men först kaffe!

Och ikväll gör vi inte mycket, Viktor och jag. Spela Uno och se på film, det är vår plan. Jag hoppas också att få spö i Mario Kart.

Ha en go helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - skriv en rad! =)