söndag 10 maj 2015

Kampen mot klockan

Det finns så mycket jag vill hinna göra. Så många människor att vara med. Så många roliga projekt på jobbet, jag vill ha min näsa i det mesta. Så mycket kul med scouterna. Och Viktors fotboll - önskar att jag aldrig behövde missa en match. Och Johannas kyrkokör. Och överallt där det behövs ett par frivilliga händer vill jag vara. Och så vill jag jobba lite i trädgården, högtryckstvätta och sånt kul. Och nån gång då och då behöver jag se ett avsnitt av en bra serie. 

Men hur ska man hinna? Klockan är min fiende. 

Nu kör vi söndag med jubileumsgudstjänst i Rydebäck. Och sen får vi nog packa till lägret som börjar på torsdag för det finns inte en minut till det innan torsdag... :)

Ha en skön söndag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - skriv en rad! =)